Om mig

Mitt foto
en helt vanlig kille på som delar med sig av dagens tankar.

17 april 2012

blir fan tokig på folk snart...

en del människor är ju bara helt tappade bakom en buss lr 2.. vet inte va man gjort folk ibland.. har försökt nå en tjejkompis (tror hon e min vän fortfarande?) ett bra tag nu.. inget hjälper.. inte mess, inte facebook.. skiter snart i henne.. orkar inte vänta mer.. har lixom fler vänner.. passar de inte så ska inte jag stå i vägen..

har även insett att dom närmaste vännerna inte vill ha med än längre.. de va väldigt konstig stämning i helgen.. men de e samtidigt ganska skönt att inse de i tid.. då slipper ja slänga ut massa onödig tid å pengar på folk som inte vill.. får ta å umgås me dom vänner som vill ha mig i deras umgänges krets..

men allt e inte bara skit.. älskar verkligen att jobba på restaurang.. varför har man inte börjat me de tidigare? jo för man va skoltrött å dum.. men nu börjar ja äntligen få ordning på allt.. dock e de bara min ekonomi som ska lösas.. men de kommer me tiden.. har blivit duktigare på att plock undan efter mig.. städar oftare... diskar mer.. kan inte bli bättre.. jo en flcikvän.. men de lär nog komma med tiden..

nää nu ska ja kkolla hockey.

ship å hajk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar