Om mig

Mitt foto
en helt vanlig kille på som delar med sig av dagens tankar.

15 april 2011

allt löser sig.. tror jag..

de ser ut som att allt med min hyra/vräkning löser sig.. finns folk i ens närhet som verkligen vill mig bra.. jag älskar er alla.. utan er så vette fan vad som hade hänt..

men jag ska inte ropa hej ännu. den e inte betald ännu. men jag e till 99% säker på att den kommer att bli de innan jag blir vräkt.. men hur fan kan man missa att betala en hyra?! ja minns inte att jag har missat en.. men de stämmer nog säkert..

annars så går dagarna otroligt jävla långsamt.. finns fan inte ett skit att göra utan internet. har snart varvat all mina serier jag har och mina filmer, sen har ja spelat typ 3 säsonger i fifa (fulla) ca 50-60 matcher per säsong. då kan ni förstå att man har rätt mycke tid till att slå ihjäl.. men de kommer nog bli bättre..

i morrn ska ja te köping och hjälpa bror, och få komma bort lite. annars vette fan vad som händer i helgen. de visar sig nog..

nej skiter i de här nu..

over and out..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar