Om mig

Mitt foto
en helt vanlig kille på som delar med sig av dagens tankar.

23 april 2011

köping,,

sitter i köping efter en dag av golf som gick käpprätt åt helvete. men de va skönt att få gå ut. funderar på att sova, lr ja iaf att lägga mig i sängen (soffan)... men jag e inte ens trött.. sitter här och tänker på vilka idioter man har runt sig.. varför dras alla till mig?! va har jag gjort för att förtjäna de lixom?! men de e juh tur att man har vänner som bryr sig om en iaf..

nu har jag bestämt mig.. den lilla ****** kan dra åt helvete... vill inte ha mer med henne att göra... hur j**** dum får man bli? tydligen mycke.. nej ska inte lägga mer krut på de som varit och bara blicka framåt. undrar om de går?! hoppas bara att jag slipper se hennes och hennes "unga" man nå mer.. hope they burn in hell...

nej ska kolla tv nu...

over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar