Om mig

Mitt foto
en helt vanlig kille på som delar med sig av dagens tankar.

11 april 2011

måndag

jag har en konstig känsla i magen.. varför vet jag inte.. men de känns inte bra.. hoppas de går över..

idag är de tvättdag, såååå jävla kul... NOT!! men de va väl behövligt.. hade inga rena strumpor. fick ingen tid på 2 veckor.. de har nog aldrig hänt förr.. men nu e de snart rent iaf..

ikväll blir de kanske fotboll på tv.. har inte riktigt bestämt mig ännu.. men de skulle va kul att se hur många bajare som åker till tälje idag.. skulle gärna vilja va me där..

går inte att säga för många ggr vilka underbara vänner jag har.. ni är dom bästa.. hoppas ni inser de.. ska bjuda er på middag alla 3 snart, för tacken att ni hämta mig i filipstad.. dock vet jag inte när, men de kommer. frågan är juh bara ute lr hemma hos mig?

sen har jag mitt dumma jävla as gått och blivit kär IGEN!!! varför just nu?! varför just henne?! fattar inte hur min hjärna fungerar ibland.. men men..

sen en sista notis.. saxar e farliga.. dom gör ont...

over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar