Om mig

Mitt foto
en helt vanlig kille på som delar med sig av dagens tankar.

10 april 2011

söndag och bakis som FAEN!!

vilken jävla kväll... fy fan va kul de va igår.. jag har världens underbaraste vänner.. utan er vet jag inte hur jag skulle klara mig.. mått bättre dock.. men de va de helt klart värt.. får vi gärna göra om.. de bästa e att när man åker te en annan stad så e de lättare att ragga? lr ja ja vill tro de iaf... känns så..

sen e de kanske inte så smart att dra på efterkaka kl 02.30 och gå hem kl 04.. men va fan, man e juh nästan ff ung.. fick träffa 2 sköna snubbar och en syster.. de va trevligt..

idag blire bandy OM min kropp slutar bete sig som ett svin... måste juh hålla igång de lilla man gör..så tills dess ska ja inte göra ett skit...

ha de

over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar